• Home |
  • MS-Liga Vlaanderen |
  • Welkom |
  • Contact
Taal: FR
Tekstgrootte: A A A
mother and daughter Nationale Belgische Multiple Sclerose Liga vzw - Ligue Nationale Belge de la Sclérose en Plaques asbl
  • Over MS
  • Medische info
  • Algemene info
  • Nuttige links
  • Wie zijn wij?
  • Galaconcert 2018
  • Beschrijving
  • Frequente vragen
  • Huidige behandeling
  • Medisch nieuws
  • Studies
  • In de kijker
  • Europ. nieuws (EMSP)
  • Intern. nieuws (MSIF)
  • MS in Europa/wereld
  • Progressive MS Alliance
  • Zuster verenigingen
  • Intern. verenigingen
  • Instellingen
  • Organisatie
  • Doelstelling
  • Hoe steunen?
  • Financiële toestand

Actualiteit

MS in Focus magazine enquête

Resultaten van de MS in Focus magazine online enquête

Bedankt aan iedereen die in 2010 heeft deelgenomen aan de online enquête over ons halfjaarlijkse magazine - we zijn blij met de resultaten.

Participatie

1.345 mensen namen deel aan de Engelse editie van de enquête, 171 aan de Spaanse, 72 aan de Duitse en 49 aan de Franse. Dit geeft een totaal van 1.637 reacties.

Antwoorden kwamen uit landen van over de hele wereld: Argentinië, Australië, Oostenrijk, Barbados, België, Bosnië en Herzegovina, Brazilië, Canada, Chili, Kroatië, Cyprus, Tsjechië, Denemarken, Egypte, Estland, Finland, Frankrijk, Duitsland, Griekenland, Honduras, IJsland, India, Iran, Irak, Ierland, Italië, Japan, Libanon, Litouwen, Luxemburg, Maleisië, Mexico, Mongolië, Nederland, Nieuw Zeeland, Noorwegen, Pakistan, Peru, Filippijnen, Polen, Portugal, Puerto Rico, Roemenië, Rusland, Saoedi-Arabië, Servië, Slowakije, Zuid-Korea, Spanje, Zweden, Zwitserland, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Oekraïne, Verenigde Staten, Vietnam en Jemen.

De meerderheid van de mensen die de enquête beantwoordden, komen uit de leeftijdsgroep 41-60 en de meeste waren mensen met MS (86%).

Belangrijkste hoogtepunten van de Engelstalige enquête

Wanneer werd gevraagd hoe hoog zij de informatie in het magazine quoteren, zei 94% dat deze goed (49%) of uitstekend (45%) was.

Meer dan driekwart (78%) zeiden dat ze in het afgelopen jaar een actie ondernomen hadden als gevolg van iets wat ze lazen in MS in focus. Dit omvatte het op zoek gaan naar meer informatie, het wijzigen van een gedrag of houding, de aankoop of de aanpassing van iets om het leven makkelijker te maken, of het nemen van een andere actie.

68% besteedde ofwel een half uur of een uur aan het lezen van elke editie van MS in focus en 67% las alle rubrieken van het tijdschrift.

40% deelt hun exemplaar van MS in focus met leden van het gezin.

96% zei dat ze het tijdschrift zouden aanbevelen aan andere mensen.

Sarah Finch, Communications Manager bij MSIF, zei: "Een welgemeende dank aan iedereen die de tijd nam om hun mening over MS in focus te delen. Het is geweldig dat zoveel mensen het tijdschrift waarderen. We hebben ook nuttige feedback ingewonnen om het tijdschrift te verbeteren, wat we dit jaar zullen uitvoeren."

Klik hier om een volledig overzicht van de resultaten te zien.

  • Copyright
  • Disclaimer
  • Contact
  • Privacy
  • Sitemap
  • Webdesign Netlash